en dammsugare, en gräsmatta och en klädhög. vad väljer du? jag väljer helt klart att umgås med Linn.

Idag gick de fort att jobba, sömn gör susen vill jag lova.
Tänkte svänga förbi linn ett tag, men hon är INNE och packar och jag vill helst vara ute. Så då lägger jag mig på gräsmattan istället. Har inte riktigt förstått att hon drar hem till stenS i helgen. Har även hört att hon ska på nå rabalder där. Blir säker mycket roligt! Vet iallfall att jag kommer få ett samtal efter 10 där de är en glad tjej som pratar bebis språk och berättar hur mycket hon älskar mig. Men de är bara gullig=)
Fara och se sörböle ikväll, sista matchen innan uppehållet.
'Nej ut i solan för FAN!
29 grader HERE I COME!

/ett emooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0