en sliten krigare, en bästa vän och en väldigt god natts sömn.

Jag är en sliten krigare, jag hade  riktigt roligt igår! Idag har jag var med erik och sen följde jag camilla hem efter jobbet. Fick även mat där och en sovstund. ovanligt att jag brukar somna? Nu ska jag ställa mig i duschen och sen sätta på p.s i love you ta fram glassen och gråta en skvett. Sen kan jag även meddela att de har gått 3 dagar sedan linn for till stenS och jag saknar henne redan. De är aldrig roligt när hon är hemma, men jag vet familjen vill man ändå träffa så mycket som möjligt! Jag hoppas att jag får träffa familjen björnstad till helgen!?!?!
haree / ett emooo








Med varje litet ord man säger så märker man att man inte räcker fram.
Jag strycker dig på huvudet.
Jag vill inte se dig så här, de är inte du som ska gråta av oss.
Allt du ser är tomt, de finns ingen utväg.
Snälla låt mig få hjälpa dig, ta min hand och ta dig upp på benen igen.
 Jag vill bara ta bort den människan som skapade denna smärta för dig.
 Torka tårarna snälla, ta dig upp på benen igen och kämpa dig fram.
 Jag lovar jag står vid din sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0