FINALLY!!!!

Nu har vi hittat någonstans att vara på skolavslutningen med klassen. Imorse när jag fick veta att vi inte hade någonstans att vara blev jag så jävla låg. Tänkte att jag skulle kunna åka till Storuman då och se när Anna går ut, men då visste jag inte hur jag skulle kunna ta mig dit.

Som tur är kunde Sofie, räddaren i nöden, komma och hjälpa oss så nu blire att säga trevlig sommar med lite kubb, småprat och ett trevligt sällskap :)

Ikväll är de ju även balen här i Skeå. Det blev så att man far och kikar ändå, trots att det kommer kännas tungt att stå där sisså där 2h. Det är bara att härda!!

Vi bjuder på några gobilder från Storumanbalen då.


Fina pärlor med kavaljéer!


Det räcker med en kung. Dags att göra upp om tronen, grabbar!


Jag gillare!


Vi avslutar med Ante och jag som säger "hadeee"!!
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0