Home sweet home!!

Nu har man anlänt hem till Stensele efter en trööööög hemresa. Blev väl kanske 3-4timmars sömn inatt och en 10minuter på bussen. Ikväll kommer det vara en trött och lättirriterad Linn så håll ett lagomt avstånd!!



Men ja får väl nöjja mig med att jag fick en billigare taxiresa imorse efter att ha satt in min charm så taxiföraren glömde sätta på taximetern. Nog för att det var en kvinna som körde vet jag inte riktigt om jag ska vara stolt över att det blev billigare!!

Fast jag ska nog inte jämföra mig med Anna när det var någon brud som kom fram till henne på puben och sa "Du skulle kunna få vem som helst ikväll!". Som tur var hade hon en pojkvän så Anna kunde vara lugn :)

Påtal om Anna, vi skulle visst skynda oss och fara på marknaden.

Haaade
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0