hur kan man vara död när man ändå lever? Kan man leva fast man är död? jag ringer linn och frågar.

hahah sol sa du linn? joo tjenare!
Just nu sitter jag och kurar ihop mig framför datorn. Det spörengar ute! Känns som de ligger lite åska i luften. Jag vet då vem som kommer springa fortast möjliga till fröken björnstad om de börjar åska....
Just nu är jag så sliten och trött. Blev inte många timmars sömn i natt. Vi förlorade mot Assi med 1-0. Trodde jag skulle få nöta bänken och bara få göra ett inhopp. Efter 10 min har både alicia och maja gått av pga sjukdom och skada. Så de var bara för mig att hoppa in. Kul var de att få spela med jävulst slitsamt!
Så idag på jobbet har de varit en plåga att gå i trappor och bara röra på sig. Jag är helt död, men frågan är då hur kan jag leva?  Nej nu ska jag lägga mig i sängen och se lite oth och förhoppningsvis sova ett tag.

hareeeee / ett emoo

jag  bjuder, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0