Jag lever, men min lycka försvann när jag satt mig på planet hem till skellefteå.

Nu sitter man på sin gamla vanliga vita datastol och man går tillbaka till de normala livet. Vi har solat,vi har badat vi har ätit gott, vi har shottat så pappa fick en chock. Vi har gjort de mesta men mest bara njutit av mallorca. Resan var underbar och har tagit upp emot 200 bilder! Ska försöka orka lägga ut några sen. Har saknat alla här hemma, och har blivit överlycklig när mina käraste har skickat mms och smsat!

De dummaste jag gjorde när jag satt mig vid datorn var att öppna fc och läsa lärarnas betygmail. Jag hatar skolan,jag hatar lärare och jag hatar BETYG!
Nu ska jag sätta mig och käka pizza sen ska jag vara med goda vänner.

hade ett emo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0