Kan inte bli mkt bättre!

Minigolfen gick kung idag! Själv så hann man både skjuta bort en boll efter att ha blivit så förbannad (man lär sig av sina syskon) och sen hann jag även ta hem vinsten. En helt okej golfrunda!

Käkade hämtpizza från Viking idag, och om de är några Storumanbor som läser bloggen så ska ni veta att Röbrokiosk Abbe jobbar där. Blev lite orolig om jag skulle beställa pizza där eller inte, men den gick då ner iaf. Annars så tänkte vi lira lite tennis ikväll men jag tror simon ville bli av med oss så han skicka oss på coop för att kunna fara ut och grilla.

Jag stanna hemma! Kändes som att man aldrig skulle veta när man skulle vara hemma ikväll och när man har match imorgon så blev jag lite orolig. Skulle vara sjukt roligt att få följa med, men det är sånna smällar man får ta.

Så nu sitter jag och väntar på att Ille och David ska komma men dom är då så såg. Jag fick ursäkten "det står en flodhäst ivägen" för att dom var sen. Dom är då påväg nu så nu ska jag kila!



Haaaade
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0