Klagomål:

Först och främst så har jag fått klagomål över mitt tycke om Källströms straffläggning.

Nog för att jag inte såg matchen så håller jag nog fortfarande kvar vid mitt uttalande. Jag tror det är vetenskapligt bevisat att man inte ska kunna missa en straff. Kim Källström lyckades bevisa motsatsen!

Sedan har jag haft lite klagomål på vilket lag vissa vill och inte vill spela med. Ingen nämnd, ingen glömd!

Annars har det varit väldigt mycket klagomål på vädret (inte minst från min sida). Sommmarlov, vad är det för något?

Jag har även fått klagomål på min nuvarande "möblering" i lägenheten. Nog för att jag bara har låtit Malin fått komma in och njuta av synen så har hon inte klagat, mer än att hon tog kort på oredan. Bevisar det motsatsen eller är det ännu en gång bara jag som klagar?

Och sist men inte minst så var jag påväg att betala två tomater för 79kr. Kan meddela att det blev lite klagomål där också, som lönade sig. Det visade sig att jag tjänade en slant på det, som jag visserligen spelade bort på trisslotter. Men som man säger, det är tanken som räknas!

/en(rastlös)bjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

John Terry? Christiano Ronaldo? Anelka? Varför klagar du inte på dom också då? Leave Källström alone ;)

2009-06-08 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0