Män som hatar kvinnor - Skriven av Stieg Larsson

Det sägs att  den kan vara en av tidernas bästa bok. Jag kan inte riktigt hålla med om det, eftersom jag bara har läst de första 20 sidorna än så länge.

Sedan är jag inte någon höjdare på att läsa böcker, speciellt inte om den är ca 600 sidor lång och omfattar inga som helst bilder. Men jag ska kämpa mig igenom den!

Nu sitter jag, (W)arg, (Jo)hannes, Emelie och Olle i datasalen och väntar på betygs-snack med Hasse. Håller tummarna!

Förövrigt så saknar jag Emoos. Jag hoppas du har det bra vännen, men vi tänker på dig här också!

Dags att njuta av musiken som flödar ur Olles och (W)args högtalare!

Tjiiiing

Kommentarer
Postat av: Stieg Larsson

Snart kommer även du tycka att den är bäst. jag lovar!

2009-06-09 @ 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0