Något som är så tråkigt kan man aldrig riktigt bli av med utan det måste också göras!

Jag skulle faktiskt vilja utbringa en spontan till mig! Tycker jag har varit så jävla duktig idag, trots att det finns endel kvar att göra så har jag inte gått ut i solen och slappat, utan jag har gjort de jag borde göra - dvs. packat och städat!!

En spontan som sagt,

KLAPP

Så imorgon bär de av till kära Stensele för att träffa bror och syster och alla mina vänner som jag känner :) Ska väl också gå på marknaden en sväng med Anna, sola och få höra alla händelser ifrån Egypten. Spännande :)


Ska ta och laga mat nu, sen ska jag fortsätta med packningen och städningen. Ingen vila här inte!!



/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0