Ryktena är nog sanna....

Vad ska man säga?

Dagen har varit så lugn och skön som bara den kunde bli. Vaknade vid 12snåret och försökte börja städa, men det tog jag inte tag i förrän Emma ringde och jag sa att hon skulle komma förbi. Då var jag tvungen att städa och även så slapp jag sitta själv och hänga.

Vi låg då och såg film. Låg var kanske inte ett tillräckligt bra ord, eftersom Emma inte var det sällskapet jag hade förväntat mig. Hon sov rätt ut sagt !

Jag antar väl att jag är det där sömnpillret trots allt...



Annars får vi ser hur det blir med Storumandagarna. Kan hända att jag har match då och det skulle faktiskt vara sån jävla otur! Om det inte blir Storumandagarna lutar det mot att det blir Storsjöyran ist, för att se Lady Gaga, men då har vi definitivt match så den planen är nog körd ändå...

Det blir nog till att nöja sig med Thomas Ledin denna sommar!

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Stieg Larsson

Ledin håller inte!

2009-06-15 @ 23:10:22
Postat av: Syster Ida

Hörru Stieg Larsson. Ledin äger!!!!!! Å linn, vi ska ha en rolig helg i skellefteå men jag kommer sakna dig grymt mkt om du inte kommer på s-dagarna. Än om livet är så ibland. Älskar dig

2009-06-16 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0