Solstrålen ska snart ta och sjunga sig en godnattvisa

Har pratat med en hel del ikväll för att försöka pussla ihop morgondagen och jag ber verkligen till gudarna, dvs Micke, att jag får duscha direkt efter träningen och fara. Det skulle verkligen vara en perfekt början på veckan!

Allt kan fortfarande hända..

Annars så hade jag och Malin hoppats på en båttur på älven imorgon, men det lutar mot att det blir en diskussions del. Enligt yr.no så kommer de bli regn imorgon. Ärligt talat så tycker jag inte om yr.no! Norrmännen dug då int till..

Och än en gång har jag lyckats göra narr av mig själv!



Nu ska jag iaf duscha och sen blire att läsa. Ska försöka vända på dygnet nu i veckan eftersom jag börjar jobba nästa, men vi får väl se hur det slutar. Goodnatt!!


/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0