Sommarlovet är här och vad jag ska jag roa mig med i sommar?

Jag kommer vara så jävla göralös i sommar. Det känns som att jag kommer hänga med några i klassen och jävlas med dom. Inte för att jag klagar på sällskapet utan det är nog dom som lär få göra det! Jag ska försöka hålla mig lugn :)

Förövrigt så kommer Emma hem ikväll! Jag har saknat na så sjuuuuukt mkt, så de ska bli skönt att få hem na. Däremot så vet jag att hon kommer vara 100gånger brunare än mig, men det får man ta med en nypa salt :)

Välkommen hem vännen ♥


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Stieg Larsson

Du får gärna hänga med mig men jävlas du med mig kommer du få smaka rejält!

Vart har emma varit btw? =)

2009-06-12 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0