torsdag, fredag. vi peppar vi är glada och vi ska ha de underbart!

Torsdag
De innebar att de blev jag och evas sista dag tillsammans. De känns trist för jag har fått mig många goda skratt från den där kvinnan. Från början var jag livrädd för henne, men se så fel man kan ha.
Fick sluta klockan ett för att de var typ som en fredag.  (jag tackade och tog emot)
Sen cyklade jag till mitt andra hem, jag känner mig mer hemma hos familjen lindström2 än i mitt eget hem. Tog igen lite spill tid med min bästa vän och sen slutade de med att jag somnade i soffan. Gemfört med linn så är camilla van att jag somnar då och då. Sen kom kicki hem och jag och camilla fick sitta jury för hennes olika såser som hon skulle ha på midsommar. Vi lämnar det sagt så. (en av såserna var väl inte allt för goda.) Sen for jag och camilla ner på stan för jag hade klagat hela veckan över att jag inte hade något att ha på mig på midsommar. Med camillas hjälp hitta jag en söt tunnika. Sen hade jag emmaotränadlindström blivit kallad till match. Gick ändå bättre än förväntat. Vi vann med 3eller4-0. Skönt med seger! Sen var de bara att skynda sig hem för sen drog vi ut till stugan. Då kom frida och jesper dit och vi bara myste en stund.

Fredag även kallad midsommar.
Bästa natten på året, man vet att nu är sommaren här och man ser bara framemot sommaren. Sen hjälpte jag mina päron att fixa och dona inför middagen ikväll. Sen kom mina gudföräldrar och sen for vi och käkade sill hos stigs med massa andra familjer. Efter två kom björn och plockade upp mig och körde mig till stan. Tacktack!
Och nu står linn i duschen och jag sitter och nördar. Som linn redan har sagt så blir de att vi ska till lollo med en massa andra. Kommer bli riktigt trevligt, men kommer sakna brudzen!

Nu har ni fått en snabbuppdatering!

hare / ett emooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0