de blir bara bättre och bättre, lycka till imorgon jag hoppas du klarar det=)

Ja jag erkänner att somna halv 1 och stiga upp 6 är ingen bra ide. Men som linn redan meddelade så hade jag svårt att somna igår kväll. Så när de blev filmdags hos linn så sa jag redan innan vi började se filmen "att du är inte dåligt sällskap, de är bara jag som är trött" efter 10 min fick linn se mitt fina dregel och höra söta små snarkningar. 
Skönt att få göra farmor lite glad och fara och hälsa på henne, sen blir de ju alltid fika där och de är ju bara ett plus! Sen gick de hyfsat bra att köra också.
Nu sitter jag och mamma och ser SISTA AVSNITTET av cityakuten, har väl aldrig riktigt följt den serien men de känns ändå tugnt att den slutar, den har ju pågått i 15 år.
Nej borsta tänderna och mysa ner sig i sängen.

haree /ett emoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0