För att göra en lång historia kort.... De kan man diskutera!!

För att göra en lång historia kort får jag ett sms av min framtida man:

"Hej snygg jävla fan! :D giftemål snart? ;)"

Klart som fan!
Skippa allt som man skulle kunna kalla för förspel och gå direkt på sak.
Varför inte?

Innan jag säger "Ja" måste jag bara fråga varför han kallade mig för ett "fan". Nog för att jag vet att han gifter sig med helvette själv så tycker jag att han formulerar det ytterst vänligt.

Visst ska man vara ärliga mot varandra i ett förhållande?

Vi får se hur länge det håller...

Något som inte riktigt höll idag var matchen mellan Skellefteå FF och Brage. Vi kan väl börja med att grattulera FF till deras första vinst; Grattis! Och sen vill jag även grattulera Olov "Bergssprängarn" Bergkvist som gjorde första målet för FF idag; ett stort Grattis!!

Var detta rättvist då?

Det är en fråga som man kan säga många "om" och "men" på, men jag säger iaf att det kanske var lite orättvist för Brages del. Nog för att man ska ha med sig en hel del tur för att vinna matcher också, vilket Brage inte hade idag!

Jaja, förlust blev det iaf och en icke-glad kusin fick jag då prata med efteråt. Men sedan borde man kanske tacka FF för att dom lyckas hålla sig kvar i serien så man förhoppningsvis får träffa han igen. Var alldeles för längesen sist! Tack FF :)

Dags att tagga en Tennismatch, middag i Emmas stuga och en sjuhelvettes fotbollsmatch!


Godnatt
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0