Något som skulle bli ett kort inlägg blev visserligen ett långt "hej då"-inlägg.

Jag vet ärligt talat inte vart jag ska börja...

Dagen har som sagt bestått av packning och städning som sedan har lett till fotbollsträning, fara och se Sörböle förlora och varit med några riktiga snyggingar. Kvällen avslutades på sörböle skolan med lite utskjutning (?) och 21. Kan ju meddela att jag förlorade!!

Imorgon bär de iväg hemåt. För ni som inte redan har hört så drar jag det igen: taxin går 05.20 och bussen går 05.40 imorgon. Ska verkligen packa ner allt ikväll så jag bara behöver stiga upp, ta på mig kläder, borsta tänderna och fara.

Känns som tråkigt att lämna Skeå nu när man har som kommit in i sommarlovet här, men jag är ju tillbaka till Skeå festivalen så då jävlar!! Annars så ska de bli hyper roligt på marknaden ihelgen då man få träffa alla nära och kära.

Då vare väl dags att tacka för mig och nästa gång jag skriver är jag förmodligen hemma i Stensele och steker. Blir nog en händelserik dag imorgon. Spännande :)

Stäng av mobilerna iaf, för jag lär nog slå en pling eller två! ;)



/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Stieg Larsson

Synd att det inte kommer en enda bra artist till stadsfesten i år... Var det Ledin du skulle se? Isf lider jag med dig!

2009-06-26 @ 10:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0