Allt kan diskuteras, men här har vi iaf något motbevis på att sanningen ligger närmare lögnen än tidigare!

Om jag inte redan har nämnt det så var vi och såg Morön-Rönnskär igår och Morön kissade rent utav sagt på Rönnskär(5?6?7?- 0). Varför säger jag det här nu? Poängen kommer här:

Jag och Lisa står och paketera varor på ICA-Maxi då någon tant kommer fram och säger "Men vilken Service". Den fortsatta dialogen löd ungefär så här:

Jag - Jomen det är inte varje dag man hare så här bra!
Tant - Nej, verkligen inte. Men vilket lag spelar ni för?
Lisa - Morön såklart! :)
Tant - Men det är ju helt fel. Rönnskär är det bästa laget!

Efter att tant hade gått så viskas det i Lisas öra.

- Det kan ju diskuteras....



Haha, Nu ska vi inte vara sådan! :)

Har iaf varit och jobbat på ICA-Maxi idag. Gick relativt bra, eftersom man fick en mjuksglassis efteråt. Annars har jag tränat och hängt på morön ikväll. Rätt skön kväll kan jag meddela, men de behövdes :)

Imorgon är det match och ännu en gång äre bänken som gäll. Känns sjuuuukt trist, men det är bara att ta det med en klackspark! Jag har då två bra konkurenter i mål :)

En låt på detta och sen äre ett goooodnatt.

goooodnatt.
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0