En viktig match kanske inte är så viktig i slutändan!

Vad ska man säga...

Det blev en förlust idag. En stor sådan. Dom spelade ut oss med 6-1. Inte bra!!

Därefter blandade vi lag så jag och Bergkvist fick ta hem en vinst mot Malin och Erki. Samuels domar-beslut kan man väl inte påstå att det var den bästa, men vi fick en vinst iaf så man ska väl inte klaga!

Jag kan iaf säga att jag inte blev alltför förbannad så jag sköt bort någon boll. Om de inte hade varit fler folk där hade de nog kunnat slinka bort en, möjligtvis två bollar.

Nu har jag och Malin bestämt oss för att träna under dessa tre veckor jag är borta så vi kanske kan ta hem någon vinst i framtiden mot Erki och Bergkvist. Försöka dug då!!

Nu ska jag börja med maten, fara till match och ,om man hinner, fara och se FF ! Vi hoppas på många vinster ikv :)



/enbjorn

Kommentarer
Postat av: jenny

öj, länka min blogg ;)

2009-06-24 @ 18:45:37
URL: http://jennyfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0