en pojke som tagit körkortet, skjus imorgon till jobbet = inga vantar och halsduk.

Vet ni en tragisk sak? Jag cyklade med halsduk och vantar imorse till jobbet de är 16 juni och jag cyklar med vinter kläder. Vars tog sommaren vägen? Jag ber verkligen till gudarna att midsommar ska bli fin, men som de ser ut nu så ser de inte alls ut att bli sol och varmt. Efter jobbet for jag hem och la mig i soffan och bara vilade, sen tuttade en bil utanför mig. De var david som kom körande, GRATTIS TILL KÖRKORTET! Så då följde jag och linn han på en lite sväng.
Nu ska jag ställa mig i duschen och ta på mig varma kläder för nu bär de av till guldvallen!

haree
/ett emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0