vad vore en bal på folkparken, när man kan hmm.... vara i mallorca.

For hem ganska tidigt från vännerna, är ganska sliten. Nu ska jag gå och låsa garaget och hänga upp tvätt sen sängen.
Just nu har jag den där känslan att jag inte vill gå och lägga mig, känner mig ensam och jag vet att imorgon vaknar jag inte i mallorca och kan äta frukost på ballkongen. Har tittat på en massa bloggar nu och sett en massa bal och studenbilder, tusan så fina alla var. När ska jag få vara så där fin?
Nej mycket snurrar i skallen nu.
sussa sött
/ett funderade emo.

Sen måste jag säga att Linn har varit duktig på att hålla bloggen uppdaterad, och de känns lite extra skönt när hon skriver att hon saknat mig,hihih. Sen är de ju otroligt facinerande att stieg larsson den riktiga eller oriktiga har börjat kommentera på våran blogg. Så tur är verkar kommentarerna vara mot linn så stieg larsson de är bara att du fortsätter.

ibland önskade man att allting var som förr, när vännerna bestod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0