Alla dagens händelser har nu lagt sig och en lång helg kan ta sin början!

Har som varit hos lollo ikväll och käkat grillat. Måste säga att brudarna gjorde det riktigt bra! Det blev lite kubb efteråt, vilket ledde till en viss förlust.

Dagens tanke har gått till Tinituz, som ni fleste förmodligen inte vet var det innebär. Sanningen är, jag vet knappt själv! Känner på mig att fredags kvällen kan sluta huuuur som helst. Förhoppningsvis blire bra ändå. Har fått låna lite kläder av Emma, vilket jag kommer få användning för. Bara att bestämma sig för vilket....


Några övriga kommentarer hade jag väl inte, mer än att det är match och sen hemresa som gäller imorgon. Kan inte bli bättre :)

Godnatt
Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0