att komma hem till ett hem som är upp och nervänt kan vara ganska trevligt. eller hur linn?

Idag blev de som sagt solning med tjejerna och simon sen drog vi till falket för att simon skulle bada. Självklart kunde jag inte vara sämre så de blev årets första dopp. Sen blev de en god middag med familjen och sen for jag och mamma och hämtade linn vid tältet. Ikväll blir de att fara till simon och se robinson med gänget.

Nu kan jag även avslöja expedition roomservice. Igår var vi allt för uttråkade och vi tyckte att linn har börjat vara allt för mycket borta så därför tyckte vi att de var dags för roomservice i hennes lägenhet. De slutade med att vi hade vänt upp och ner på hela lägenheten och vi hade riktigt roligt åt de! (kommer bilder senare, för de fina resultatet).
Hur tog då linn de när hon kommer hem? Jo, hon tog de riktigt bra! De första orden blev "fan här har de varit inbrott" Men när hon ser hur jag försöker hålla mig för skratt förstår hon att vi har varit i farten, linn börjar också att skratta och tycker vi är dumma i huvudet som änns kommer på något sånt här. Klart vi gör, när vi slår våra kloka skallar ihop så brukar vi komma på de mesta! Så passa er nästa gång kanske de är erat hem som blir omgjort. Jag hoppas på att linn skriver ett roligt inlägg om denna händelse!
hareeee emmaaa

en jätte blond emma förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0