Då vare gjort igen!

Det blev en viktig vinst ikväll ! Ska fira med glass i stora lass :)

Imorgon åker jag hem till Storuman och ska se balen. Det känns riktigt jävla tråkigt att lämna tillbaka bilen, och ångrar nästan att jag inte slet raggen mer. Om de blir finväder imorgon lutar det mot en Bergsbynglass som avslutning!

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta över att det snart är sommarlov. Nästa vecka få man iaf absolut inte missa, men efter det väntar en 9 veckors sommar, med 3 veckor sommarjobb i Storuman och resten ska man vara här och spela fotboll.

Vad ska jag göra på dagarna egentligen?

Jag kan väl iaf trösta mig med att veta att några inte har nå sommarjobb alls. Ibland är jag riktigt skadeglad :)

Ska nog ta och packa inför hemresan imorgon. Suck....
Tjing, Linn


Vem har sagt att tjejor inte kan vara med i mustasch-kampen?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha klockrent linn!

2009-05-28 @ 23:13:26
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0