Därefter kan frågan bli "när, hur, var?"

Var just hemma hos en av den italienska mittbenan och såg på premier league finalen, som troligtvis slutade 2-0 till Barca. Jag insåg att det inte skulle hända så mkt mera så jag åkte när det var 5 min kvar. Tror däremot att Alexander Rybak skulle passa perfekt som expertkommentator!

Oj, snart äre helg igen och det innebär BALEN -09! Men först ska jag spela match med City imorgon och sen äre ju förståss skolan som ska ta och bli klar. Så jävla less!!!

Annars tycker vi att Emma borde ha ringt så jag får höra hennes ljusa stämma. Kan väl meddela att jag inte har varit någon stjärna på att höra utav mig. Man skulle kunna tro att jag och min blogg-partner har gått skilda vägar. En befinner sig på Bahamas medans den andra leker livet som livsnjutare. Frågan är vem som är vem?

Ska ta mig en funderare på den!
Hadeeeee
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0