du ler så sött när du sover, om du ändå kunde le när du vaknade.

De var riktigt mysigt igår att fara i väg med familjen till piteå och vara på stan och se fotbollen med familjen, tycker alltid de kan vara mysigt att göra något med familjen. På kvällen blev de att vara med gänget och vi vara chillade och såg tv.
Idag sovde jag till 12, sen satt jag på mig bikin och solade ett tag, men att ligga still är inte min grej alltså...
Då tyckte pappa att jag skulle köra till bergsbyn och tillbaka. Kan ju meddela att jag är en fara på vägarna.
Nu väntar jag på att pappa ska grilla klart hamburgarna så de blir middag, sen får jag se om jag orkar röra på mitt fläsk och ta mig upp till norrvalla för att se på fotboll.
hare
emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0