En del tar på sig rollen, andra skiter i de. vad gör du?

Jag har märkt att när jag är trött blir jag inget trevligt sällskap. Vi satt som fastklistrade framför robinson, frågan är ju hur elenor kan vinna skiten? Ganska självklart hon fick 4 röster som de stod hennes namn på. Men ni fattar? Tyckte helt klart att jarmo skulle vinna. Sen drog vi vidare till campus för att lira vollyboll mot några andra. De blev faktiskt väldigt trevlig stämning. Efter de, blev de att vi for till multi för att spela kubbfotboll, men jag måste medge att de var mycket roligare på jennys gård för de var mer blommor och buskar man kunde ha sönder. Efter de var vi bara ute och körde och då fick jag syn på en god vän som gick och hade ramlat med cykeln. De var bara att ta på sig den berömda mammarollen och börja traska med flickan hemåt. Och nu har jag fått mig dagens motion och nu ska jag hoppa till kojs för imorgon bär de av till renbergs TIDIGT!
Sussa sött alla myggor för de ska jag!

paradiset, eller hur cam?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0