en klass som ingen är den andre lik, dela tält med två pruttar och en älgen blev änns bästa vän.

Ett lugn har som lagt sig i kroppen, välkommen hem borde jag väl säga till mig själv. Men med lite mer mat, vatten och torra sockar så skulle jag gärna kunna vara ute några dagar till. På något sätt blir jag lugn av att vara ute och vandra man glömmer bort tiden hur fruktansvär risig man är och man har inga måsten. För egendel tycker jag att de har varit en riktigt rolig vandring med mycket skratt,prat och pruttar! Får väl ge en extra stjärna till mina tält kompisar mimmiii och idde.
Nu ska jag packa upp allt från min ryggsäck och sen ska jag bara ta på mig nå sköna kläder och mysa ner mig i soffan med något gott. Får se om de blir att nöta bänken för sörböle ikväll annars blir de att fara och se matchen.
Sen drar camilla"svinet"lindström till stockholm imorgon. Tycker inte om när vi är ifrån varnadra så mycket.. Men ska iallfall följa henne till läkaren imorgonbitti, vilket heders uppdrag!

Hare /ett så kallat emo.

fjällvandringen i 9:an, sörbölebarnen är ni taggade på att åka igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0