en vän som njuter av livet, medans man själv tar fram matteböckerna och börjar räkna.

pappa (camilla) kom hem för jag längtar efter dig. la la lalaaaaa....
Idag kunde de ha blivit en toppensöndag med subway, mjukglass och annat mysigt i de fina vädret. Men den lilla ungen är alltså i stockholm och rorar sig. Har hon hört av sig? Nix Är hon död? jamen typ Kan jag nu ta över hennes adidasjackor? Jomen klart som tusan. 
De blev inte att jag följde med ut till stugan pga mitt dåliga morgonhurmör.. När har jag börjat få dåligt morgonhumör?
Så de blir nog att göra klart så mycket som möjligt av läxor och annat skit. Sen funderar jag på att fara till kicki (camillas mamma och umgås med henne)  och uppvakta henne på morsdag!
hareee emmaaa

vår underbara vandring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0