ett stycke lår kaka, ett förväl samtal till millis och en ryggsäck fullpackad. Är de nu jag ska säga jag är redo?

Sovde som sagt allt för länge idag men de var jag värld! Tog en chill frukost och såg talang, mamma och pappa klagade på mig för att jag är en allt för dålig planerare (kan ju inte säga emot). Sen gjorde jag och pappa lite samhälls och sen bar de av till norrvalla för att jobba. Ingen rast ingen ro, efter match vare bara att sätta på sig matchstället och spela själv. Match mot myckle tack och lov vann vi denna match med 6-3, själv drog jag på mig en lårkaka jätteroligt inför våra 4 mils långa promenad som börjar imorgon. Nu har jag som bara packat och pratat med mamma lite. Verkar som ingen i klassen har någon koll på vad som kommer hända under dessa två dygn. Men de rätt inställning och gott humör blir de nog bra! Som ni nu nog förstår så kommer jag inte ha tillgång till någon dator under några dagar så jag hoppar att fröken B håller er bra  uppdaterade!
hareeee
Emmaaa

bästa vän som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0