Goa stunder

Det har nu gått 24h sedan jag tog körkortet. Det var kungligt roligt igår att fara ut med grannens bil och ragga runt med brudarna. Tror vi var ute i nästan 2 och en halv timma igår, en aning sliten var man när man kom hem, speciellt när man skulle göra den där förbannade fördjupningsuppgiften. För att göra en lång historia kort så glödde mina fingrar när jag satt mig ner och skrev.

Sedan så har ju Jenny klarat terorin idag, GRATTIS VÄNNEN!! Antar att det blir en biltur inom några dagar igen ;D Sedan har ju brudarna pratat om att åka till Haparanda inom två helger, men jag fick lite sen information om det så jag hade börjat planera annat. Vi får se, men om man är välkommen till tinituz blire nog det :)

Nu ska jag se that '70s show och sno lite ur Emmas glass :)
Hade bäst,
Linslusen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0