Hej söndag!

Nu vare söndag igen och jag har suttit inne och pluggat heeeeela dagen. Tror jag började sitta med uppsatsen kl 12 och har suttit med den ända tills nu. Många skulle väl kunna säga att dom hade varit klar med den efter den här tiden, eller åtminstone säga att dom håller på att avsluta det nu. Jag kan väl säga att jag inte är en av dom!

Annars så håller körkortet att närma sig med storm steg. Känns underbart att ha gjort bort teorin, så man slipper plugga på den, så nu äre bara uppkörningen kvar. Gjorde en liten miss igår när jag var och körde med pappa, men jag mena vadå? En liten miss på val av körfält är väl inte hela världen. Förhoppningsvis gör jag det inte till veckan :)

Dags för maten,
björne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0