KÖÖÖÖÖÖÖRKORTET!!!

Nu var det taget och det känns UNDERBAAAAAART!!!! Tror inte jag har förstått det än, för jag tycker fortfarande att jag är en liten skit som inte ska få vara ute på vägarna själv. Det är iaf en obeskrivlig känsla!! :D

Jag antar att det blir en sväng med familjen Falhgrens bil ikväll tillsammans med breudsen. Ska bli skit roligt, men de blir nog en snabbis. Ska försöka vila upp mig så jag blir frisk också, har nog haft lite smått feber idag! Men jag ska inte klaga, har ju tagit körkortet för fan! WOHO!!!!

Sedan ska vi inte glömma att gratta Marica heller. Hon klarade det också!! Grattis bruden!:D

Nu ska jag skjutsa Jenny!
Hadé,
linnsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0