Körkorten staplar sig på högar

Dags att applådera för nästa som har tagit körkortet, Jenny Fahlgren !! :D GRATTIS!!! Det lutar mot att det blir en sväng med bilen ikväll då så det ska bli grymt roligt ! Jag och Emma satt och planerade igår att Jenny skulle skjutsa oss till träningen ikvälll, skönt att inte planen blev spräckt ;D Ska nog ta och baka en kladdkaka sen så kan jag bjuda. UNDERBART !! :D

Imorse kl 8.50 åkte bror med Erik till USA för att söka sig till nästa A-lagare. Antar väl att Ida ska följa med och visa vart de bästa uttagningarna ligger, så det blir nog gaj och partaj för deras del :) Vi tar igen det i sommar när dom ska bjuda mig på min krogrunda. Kan inte bli bättre!! :)

Vi ses ute på vägarna,
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0