Linnsan

Nu har Emmsan (med kanske lite hjälp?) varit duktig och fixat bloggen lite. Inte illa med att ha lite nytt :)
Dagens tanke har gått från Sverige hela vägen, över Atlanten, till USA där min syster och bror, med vän, befinner sig. Om jag inte har helt fel är nu Johan och Erik i Las Vegas och lever livet som A-lagare.

Man skulle kunna säga att jag har frossat ganska mkt med att bror har blivit en A-lagare, men faktum är att han har alltid varit det. Han har bara inte kommit ur garderoben förrän nu, men som man säger "What happens in Vegas, stays in Vegas". Önska att jag också kunde vara där och uppleva Las Vegas i sina rätta dagar.


Förövrigt så tycker jag om dem ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0