ljusare hår, ljusare kvällar, ljusare nätter är de nu jag ska säga att vi går mot ljusare tider?

Har suttit och gjort samhälls över 2 timmar nu, och de är nog rekord för mig. Tack pappi för all hjälp♥! Han inte fara förbi bröken B ikväll pga att jag hade lovat både pappa och mig själv att jag skulle göra klart det. Klart blev de  men om jag fattade något? Nix.
Camilla drog som sagt till Stockholm med lilli på eftermiddagen. Camillas sista ord blev "om jag dör får du mina adidas tröjor". Frågan är om de är nu jag ska hoppas på att hon dör? Hon har iallfall skickat sms och meddelat att hon är framme så än kan jag inte fira på några adidas tröjor............
Hjärnan har slutat att fungerar för idag och ska strax hoppa till kojs. Imorgon blir de redovisning av kommunikationen peppa P&P sen jobb på kansliet.
hare emmaaa


Grattis bullen på den så kallade 19 års dagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0