medverkade på samhällsen men samtidigt var jag i bergsbyn och åt glass med några roliga filurer.

Idag är de fredag och de känns riktigt skönt, har en del sömn att ta igen efter kyrkstigen. Dagen har som bara rullat på, har som mycket som måste göras klart i skolan fast vi egentligen inte göra någonting på lektionerna. De känns sjukt att jag snart har gått ett helt år på atorp som första klassare. I helgen ska jag plugga de sista och sen har jag gjort mitt för i år.
Över till idag iallfall, var och åt glass i bergsbyn med trevliga människor sen skulle jag och linn tanka och linn hade inte en aning om hur man tankade... Kan man verkligen ha körkort när man inte vet hur man tankar? Jag måste typ ringa och höra med körskolan. Sen höll vi även på att krocka...(åk aldrig med linn) om jag nu inte hade skrikit och sett bilen så skulle nog jag vara död nu. Själv skyllde Linn på att jag hade för stor skalle och därför inte såg bilen...Bullshit säger jag bara! Sen efter skolan bar de av till kansliet för att duka, ta emot mat och ta betalt. Som tur  är jenny en ängel och for på frasses och köpte ett skrov. Snart kommer jenny och plockar upp mig för snart bär de av till Bjurfors (ja.. ni hörde bjurfors) för att se david rädda några bollar.
Nej nu ska jag gå och vara trevlig mot våra gäster.
hareeee


några buds som gör skolan bättre lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0