Några jobbiga djävlar!

...

Jag är mållös...

..

Jag finner inga ord...

.

!

Det har begått ett inbrott i min lägenhet... !!

Vad ska man säga? Några jobbiga djävlar, som kallar sig själva för "Roomservice", har varit i farten. Allt de ville egentligen var att hitta ett nagellack. Det slutade med att sängen hade fått en stol som kompis, soffan ville ta de lugnt i sänghörnan, den bruna, fula fotöljen fick sig ett nytt liv under matbords lampan medan stolarna hade flytt från några odjur upp till matbordet.

Som sagt, jag är mållös...

Men sjukt roligt var de :)

Åter till verkligheten.

Om man nu får säga så. Som ni flesta vet var de ju Storuman Balen -09 i fredags. Det var mkt ståhej och det var riktigt trevligt. Alla hade det bra! Dessvärre slutade inte kvällen som den skulle. Det känns helt overkligt att ens ungdomsdagar ska ta slut på bara ett klick. Tänker även på hennes nära och kära. Det ska inte få hända!

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi trodde verkligen att du skulle uppskatta den nya möbleringen linn ;)! Fan så kul det var

2009-05-31 @ 18:42:39
URL: http://lovisabr.blogg.se/
Postat av: sara

What happend?

2009-06-02 @ 20:38:08
URL: http://saraba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0