nu vaknar skogstrollen till liv.

Med bra folk, ett bra väder (efter regnet) och en massa god saker så blev kvällen helt okej! Vi grillade och satt och snackade en massa. Nu är jag frusen och ska strax gå och lägga mig.


Den här veckan har nog varit den konstigaste veckan på anderstopsskolan. Att folk viskar,pratar och tittar så mycket hade jag ingenanig om att folk kunde göra. Men de är sånt man får leva med. Mitt tal i onsdag gick iallfall helt okej var faktiskt inte så nervös som jag trodde och torsdagen bara som flöt på. Fredag hade då jag och herr Marklund våran redovisning om röda korset som ändå gick helt okej! Sen på kvällen blev de då match som jag knappt ska nämna.

Nej som sagt, sängen var de och jag hoppas linn skriver något inlägg imorgon. Sen ska vi kankse försöka fixa lite med designen också.

sussa sött alla skogstroll=D
/emoos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0