pling muff, pling pling, pling FAAAN!

Jag har nu satt mig vid datron och ska snart krya ner i sängen för att sova. Jag har allt för lite sömn i kroppen och jag ska sova så länge imorgon. Den vita faran började rulla där vid 08:15 mot luleå. Där blev de en snabb shopping och sen vid 12:03 (våran parkeringstid var slut) drog vi vidare till macdonals. Våran lunch var välbehövd och blodsockret blev på sin plats igen. Sen drog vi vidare till haparnda för ikea och alko (för de som hade ålder inne dvs). Sen åt vi en french och sen bar de hemåt. Sen blev de samling hos jenny med pojkarna också!

Vi har skrattat så vi har gåtit. De har regnat, de har åskat, och de har varit sol. Vi har köpt föra stora grejor på ikea så de knappt har rymts i bagaget. Jag har sjungit lejonkungen. Malin har dragit allt för tragiska skämt. Vi har haft pling leken. Jag har vunnit VM i gul bil. Vi har sett älgar. Vi har kört fel och vi har kört mot enkel riktat. Vi har lekt turister. De har luktat fotsvett. Vi har sett barn gå in i dörrar. Vi har ätit allt för onyttigt. Vi har lekt med maskar. Malin har jagat bilar. Vi har sjungit de fulaste vi kan.
OCH vi har bara haft de allmänt jäkla bra! PLING PLING!

Nu blir de sängen!
pling pling /emma"muff"lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0