samhällsen får vänta ett tag till, för nu blir de kaffe och kakor med mamma.

Mamma kom och väckte mig vid halv 11. Hon väckte mig genom att hålla för näsan.... Riktigt roligt...
Sen rullade vi vidare mot staden, fick med mig hem en tröja,bikini och en mascara. Väldigt användbara saker!
Nu ska jag gå och hälla upp kaffet och sen ska jag sätta mig ute i solen och njuta. Får se om de blir att fara och se renbergs ikväll annars har jag inga planer. Sen taggar vi på luleå/haparanda i morgon!!!
hare emma

Den absolut första bilden på när linn är ute och kör =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

BRA att du taggar emma, då är jag inte ensam!

jag börjar hämta upp alla vid åtta nånting=)

2009-05-22 @ 17:36:53
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0