sista nationella är nu avklarat som första klassare.

sista nationella är nu avklarat som första klassare på anderstorpsskolan. Gick väl inge vidare, men vi får hoppas på de bästa! Sen har väl som skolan bara flyttit på. Efter skolan följde jag camilla på salongen och kollade hennes balfrisyr, hon kommer att bli finast på balen och de känns fruktansvärt surt att jag inte får se hon och jacob, men jag hoppas att de tar en massa kort! Ska väl träna ikväll var tanken, eller iallfall dit och löpa lite.
Skönt även att ha tillbaka soffegurkan i skolan, skolan blir så mycket bättre då!
Imorgon kan jag även meddela kära vänner att jag är ledig och de känns helt underbart!! Ska väl ändå vara duktigt och försöka göra bort så mycket skolarbete som möjligt. Nu ska jag lägga mig och se greys för jag orkar inte ta tag i pluggandet just nu, är inte på humör. Sen kan jag väl även meddela att jag är inte alls lika glad att linn ska hem till storis på våra lediga dagar....
hareee  emaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0