Vi är inte som alla andra!

Dagens middag blev nudlar i storuman-style. Som jag har uppfattat det kokar Skeå-borna nudlarna och häller bara allting i djuptallriken, inklusive smaksättningen och vattnet. Det gör inte vi!

Vi från Storuman använder oss av ett durkslag efter nudlarna är färdig och lägger sedan nudlarna i en djuptallrik. Därefter använder vi oss av den lilla påsen och tillsätter så mycket smak vi vill ha. Man skulle kunna säga att det blir spagetti med kycklingsmak, men mmm så mkt godare det blir :)

Uppdatering lär ligga på en låg nivå nu när Emma är borta och jag därför får chansen att leva rövare här! Dessvärre är jag väl ingen höjdare på att skriva så vi får se hur det går. Kan hända att jag tar in någon gäst-bloggare !

Dags att plugga, diska och träna!
/en bjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0