att man verkligen inte har körkort.

Jaha jag och ellens pluggdag gick ju så där... Det SPÖRENGAR ut och ingen av oss är jättevillig att cykla 1000 mil för att bekämpa regnet. Tyckte jag hade många vänner med körkort och körkort har de men inga förbannade bilar. (hahahha låter som allt är deras fel) Nej men det är sånt som händer. Aja ska iaf trotsa regnet och cykla till stigs för fika där. Nu ska jag städa lite som jag lovat pappi och sen slänga i mig lite mat och sen bär det av mot stigs!

/ hare ett emo

blir fika med dessa bruds=)

Kommentarer
Postat av: hemlig h

haha jag kunde ha skjutsat dig :D :D :D

2009-11-30 @ 18:04:14
Postat av: maleeen

frågan är ju vars lovisa har blicken där haha

2009-11-30 @ 22:54:51
URL: http://undrahur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0