Att sitta och mobba mimos familj på litteraturen måste nog ha varit dagens höjdpunkt.

Har haft dryga lektioner idag, men ändå rullade som bara tisdag på. Var och klippte topparna hos mos idag. Tacktack=) Sen mötte jag upp mamma på stan och tittade på lite kläder. Sen bestämde vi att köpa hem mat från wok&roll (har aldrig smakat godare). Och nu har jag hjälp mamma och pappa att leka extrem homemakover. En 4 meters lång bänkskiva skulle in i huset och till tvättstugan. Var väl inte det lättaste vi gjort och vi är inte bra på att sammarbeta. Mamma blir arbetselak. Pappa står och muttrar för sig själv. Och jag bara chillar.
Nu ska jag försöka ta tag i någon av alla mina läxor.

Hare / ett emoo



Det som var så fel kändes så rätt. Det som kändes så fel skulle egentligen ha blivit så rätt. Vi kan inte skilja på rätt och fel längre. Men det känns som vi inte kommer längre.


Kommentarer
Postat av: ylva

HÅLLLLLLLL!!!!

2009-11-18 @ 11:33:45
URL: http://rapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0