dessa små odjur på fyra ben

Jag vill ha en hund som kryper upp i min säng när jag känner mig ledsen och som vill mysa.
Jag vill ha en väluppfostrad hund som jag inte är rädd för.

Jag vill ha en rumsren hund.

(kan någon fixa en sådan till mig så är det bara att höra av sig)

Ikväll har det varit här två hundar ena hunden hade damp och for omkring och lät och hoppade. Var dock rumsren och ganska söt.
Den andra hunden såg ut som en räv även denganska söt men var allmänt konstig. Den här andra hunden sprang alltså omkring och sket och kissade överallt. Det har nu slutat med att jag har kiss på mina sockar?!?!MUMSIGT? NIX
Sen ska jag även sova med råttor i natt (tydligen springer det råttor i väggen) Det får bli att jag får sova med brasse (katten) inatt, men vad fan jag hatar katter jag hatar allt som har fyra ben. Nämen vi taggar råttpesten inatt då. Annars så älskar landet =)

/hare ett emoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0