ja det var måndag och det var bandy och ikväll ska gula laget ta hem en seger.

Oj vad jag inte tycker om måndag.
Börjar med att vi börjar med litteraturhistoria ( fast vi litteratur barn känner faktikst igen ämnet)
Nästa ämne blev boxersize på idrotten som var sjukt jobbigt men sjukt roligt! Bra lektion brudar.
Sen var det lunch men skakade som en torktumlare och mådde illa så fick inte mig allt för mycket i magen. Sen engelska och sen blev det att skriva prov på samhällsen och fick totalt blackout. Aja, sen vare bara att springa vidare och ha utvecklingsamtal. Och sen kom sötemanuel och hämta mig och skjusade mig till nästa stopp. Nu har jag nyss käkat middag och nu väntar jag på att kaffet ska bli klart.
Ikväll blir det bandy med gubbarna och sen sängen.

haree / ett emoo




anonym1:
Alltså ärlig talat 17:33 på en måndag skriver någon till mig " ska vi ligga"?
Har man inget bättre för sig?

anonym2 säger:
varför inte folk knullar alla dar i veckan kan jag lova

anonym 1säger:
hahahha jaa egnetligen

anonym2 säger:
 haha 

anonym1 säger:
nu ska jag sticka då
pusss!

anonym2 säger:
haade

anonym1säger:
Eller alltså
jag ska inte ligga jag ska äta
hahahhaha

anonym2 säger:
haha sääkert

anonym1 säger:
hahaha tyst med dig mongo

anonym2säger:
lät inte som de va mat du tänkte

anonym1 säger:
fast de vare för jag är hungig

anonym2 säger:
 Haade "skönt" vi hörs nångång

anonym1säger:
åhh du är så sorglig.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0