det är torsdag och jag sitter i min favohåla och väntar på ett samtal från en viss bulle

Mamma köpte en väckar klocka till mig tidigare i veckan, för jag inte vaknar av mitt alarm på mobilen. (Min familj plus erik kan inte förstå att jag inte vaknar av alarmet för tydligen låter de nå fruktansvärt).
Själv hör jag ingenting, jag ligger som död på morgonen. Imorse hade jag ställt både väckaren plus alarmet för att komma mig upp i någerlunda tid för att inte behöva stressa och skippa frukosten. Men självklart blev det som alla andra mornar och jag vaknade 20min innan jag skulle till skolan. Så jag fick stressa som ett djur försöka snabb äta lite frukost och skynda mig till skolan. Pedagogisk ledarskap stod på schemat. Vi ska tydligen ha samtal med en speciell person, om hur deras ledarskap är. För mig kommer det nog bli en gammal läraresom jag alltid har sett upp till. Kan bli riktigt intressant.
Nu sitter jag i min favorithåla med en stor mysig tröja och bara myser! Nu kommer även kusinvitamin ska gå och få mig en stor mysig kram. Vi kramas alltid när vi ses.hihiih

/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0