Idag är det torsdag och jag kan inte änns klaga på att det är fredag imorgon för det känns guddomligt skönt

jag säga att det är otroligt skönt att inte bli väckt av väckare, man blir på så mycket bättre humör. Var en duktig flicka och var på skolan 09:55 och fick även ett erkännande av offe att hon ville egentligen bara hänga med mig. Hihih. Pedagogiska var det bara lekar och trevligheter fast något ganska otrevlig var en ballonglek. Blåsa upp ballonger helt okej för mig (är faktiskt riktigt duktig på att blåsa ballonger). Sen skulle vi bygga torn, också helt okej för mig. Sen kommer problemet, det ligger ballonger över hela klassrummet och alla vanliga ungar älskar ju att smälla ballonger. (folk som känner mig väl vet att jag hatar ballonger) Jag håller för öronen och springer ut ur klassrummet i ren panik. Folk sirrar som om jag vore en idiot när jag står hoppandes,sjungandes och håller för öronen. När jag hör att andra världskriget är över kan emma börja andas igen och gå in i klassrummet. Låsas som jag har varit på toa och är egentligen inte alls rädd för ballonger.
Sen kom erik och hämtade mig och det blev en lunch på subban. Sen var de bara tillbaka till skolan och ha svenska och sen var det slut på en otroligt skönt skoltorsdag.

Ikväll har jag pluggat med pappa. Skönt att min far har världens tålamod med mig och han har nog börjat fatta att han har världens trögaste unge. Istället för att försöka nöta in olika saker med mig har han börjat göra sånger som innhåller ekonomi. Älskar våra pappa och dotter stunder när vi sitter och skrattar tills magen värker och vi får ingen luft.

Såg lite av SOS Gute ikväll och jäklar vilket intressant jobb alltså. Länge har jag haft en dröm att bli frisör, men den drömmen har jag lagt på hyllan iaf för ett tag. Men Polis, kustbevakare eller ambulansförare. Jäklar vilket psyke man måste ha men vilka otroligt intressanta och lärorika jobb. Jag förstår ju verkligen att de inte är någon dans på röda rosor. Men jag har blivit mer och mer inne på de spåret. Men som sagt det är lång väg kvar tills jag måste börja bestämma vad jag verkligen vill bli, och det kan ju ändras fort.

Nu har jag nyduschat och gjort inpackning på håret som såg ut som en stor ändå tjorv idag. Så nu ska jag lägga mig och se ett oth avsnitt och sen slockna och tagga för en ny helg´och nya möjligheter.

/ ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0