illamående,sliten,trött och inte alls någon söndagsångest.

Tjabba tjena hallå!

Gårkvällen blev det planering av fjällen, tur att vi har fröken Jenny som styr upp allting! Börjar närma sig nu och det mesta börjar vara planerat. Blev även lite bilkurragömma som var riktigt trevlig. När jag kom hem började jag må jätte illa och trodde väl att det lilla jag hade i magen skulle komma upp. Imorse väckte pappa mig för vi skulle skjusa hem farmor och fixa gran i renbergsvattnet. Gjorde ett tappert försök att få i mig lite frukost, men illamåendet hade inte gått om så jag gav upp och gick och la mig igen. Vaknar sen av att mamma kommer och väcker mig halv 2............ Frågan är vad som riktigt hände där? Välbehövlig sömn var det iaf, men har varit sliten och mått illa hela dagen. (och nej det var inge alkohol i blodet). Bestämde mer erik iaf att vi skulle gå en sväng på skyltsöndagen. Jag som neggar på julen fick inte så mycket julkänsla så vi fikade som bara och sen gick vi hem.
Det var väl det lilla jag hade att berätta. Imorgon blir det att ta lite sovmorgon och sen plugg med ellen och ida.

Hare ett emo


en av sommarens finaste sommarminne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0